Tuesday, March 16, 2010

Fix back myself

here we go again. change my schedule back. as usual, jadi insan hidup sorang diri yang mengharap diri sendiri untuk terus hidup, yet love herself. i dont have any people to love me. ala, fiqa yang tiada apepun dalam diri. tiada apepun perlu dibangga. single? much better. cukup dengan 1000 masalah yang aku dapat selama ni. iye, aku perempuan bermasalah. cukup la ape yang aku dapat selama ni tak tertanggug.

hidup aaku membosankan. aku mengaku tu. tapi aku suka perjalanan hidup aku. terima atau tak, terpulang la. aku tak mintak orang ikut rentak aku. kalau tabole terima, leave yourself away from me. certain things i regret what i did, but i did all thing just because of myself. im tired of being hypocite. jujur aku cakap, aku dah puas buat orang senyum, buat orang happy dengan aku,tapi ade je benda tak kena. kalau bosan, blah! aku sikit tak kesah.

aku kini aku. seorang pompuan yang tak kuat sebenarnya, tapi takdir mengajar dia utk menjadi seorang insan yang kuat. walaupun dia benci persekitaran dia sekarang, tapi aku redha dah tekad utk tidak mengalah. jangan mengalah hanya seorang insan yang pernah buat dia sakit hati dulu. aku tak pernah berdendam. what goes around, comes around. KARMA right. and last advice, jgn ingat kau selalu diatas, sebab ada 1 masa kau akan jatuh terduduk, pada masa tu kau baru tau tingginya langit dengan bumi.

No comments: