Thursday, March 25, 2010

beralih arah

masa makin lama makin banyak berlalu hidup bersama, tapi makin lama makin tak serasi untuk hidup gembira. aku dah tak merasa hidup berkongsi sebagai partner hidup. ketara kot semua tu. aku sendiri rasa, tapi ape je yang bole aku buat. nak bersuara pun tak berguna, nak rasa dipujuk pun, tak merasa. makin lama makin terasa aku ni macam menyusahkan. aku diperlukan masa perlu saje. padahal dalam hati aku nak berkongsi. semua ni berubah kerana pompuan tu ke?

tak mustahil bila nanti aku dapat tau kau punya hati dengan dia. hati sakit dari awal lagi, tapi keputusan kau berkomunikasi dengan dia buat aku terus tahan daripada sakit. kau yang aku ada je sekarang. tak terlintas untuk mencari yang lain sebab aku pegang janji aku dulu lepas kesalahan paling besar aku buat dekat kau. kalau kau happy hidup camni, aku terima. nak ikutkan hati, aku lepaskan kau, tapi berat, aku sayang.

tiap hari aku perlukan. aku cemburu buta kerana sayang pula. maybe depan kau aku berlagak happy, tapi dalam hati siapa je yang tau? kalau sudah terasa bosan atau tidak diperlukan lagi, bagitau. aku rela terima jujur dari mulut kau daripada kau tipu aku hidup2.

Hati jiwang karat yo.

No comments: