Tuesday, March 23, 2010

kau dah bole pegi mati dengan sha kau

batak sangat kan? nak dia sangat en? kau nak dengan pukimak tu en? go ahead, dipersilakan. aku dah bagi muka kat kau, kau still nak message dengan dia, depan aku kau bole pegang2 dia. pukimak tu pun satu hal, bodo ke ape? ke memang dah tade orang lain? dua dua dah boleh2 pegi mati. aku dah cakap dengan kau, kalau kau nak dia sangat, pegi kat dia. tinggalkan aku. lama2 menyirap pula aku dengan kau. cakap tak serupa bikin. dah boleh2 move your ass dengan sha kau tu. sial! aku dah bagi muka kat kau, ini kau kasi kat aku. sedih weh tengok perangai kau camni. cakap sayang, buto sayang! cakap lebih bole la. batak la kau dengan betina tu.

salah ke aku nak rasa bahagia walaupun sekejap? tolong la jangan bagi aku sengsara dengan sifat player kau. sudah2 la ape yang orang yang sebelum ni dah buat kat aku. kalau kau bosan, kau dah muak dengan aku tolong la tinggalkan aku, kau hidup dengan pompuan yang kau suka tu, aku rela hidup sorang dari dipermainkan kau. aku tade ape dalam diri. aku cuma mahu kebahagiaan walaupun sikit. tolong la jangan buat aku camni. i can handle my tears anymore. tak salah kalau kau nak berkawan, tapi cara kau tu cam flirting dengan orang. kalau kau suka hidup dengan flirting kau, jgn la hidup dengan aku, sebab aku bukan jenis camtu tolong tinggalkan aku kalau kau sukakan dia. itu aje :(

No comments: