Sunday, March 21, 2010

again webbie.

after im off to kuala lumpur, teman sayang, botak, azim, and acap pegi beli barang kat bb. so cam klua berjalan2 jugak la dengan sayang. i have so much fun last night till 8pm. right after that, i met my family especially kakak yang lama merinduiku. HAHA. so i was online. tetiba semalam was like, webbie dengan cik abg deend darin yang lama menghilang and now i know that he continue his study. before this he was extended. so helaluyaaaaahhh deend, welcome back to your university. padahal dia nak habis sem dah pun. haha

so last night we cant sleep, so bercerita la serba sedikit tentang masalah, tentang cerita lamaaa, semalam we were crazy kan deend? HAHA. he knew about me and sayang, padahal weyhh, kau dah lama tak contact dengan aku. stalker ke ape? hahaha. so hell yeah, thanks for the support, pls pray hard for me and sayang okay.

see, look at his face. his cant sleep face. HAHAHA. by the time, ajak webbie cam bagi seribu satu alasan en. then lelama tu dia plak yang cam beriya nak webbie. suh dia senyum, memang susah l en. dia just cakap " you amik la gmbr camne pun. tanak senyum" HAHAHA. demand habis la en you ni deend.
he asked me last night, "you rabun ke fiqa?" hahaha. bongok la deend ni. dia ni melawakkan je. let me tell youguys okay. he's deend darin. i know him last 1 year plus kot tak silap. he asked me again, "since bila kita kenal eh?" HAHA. pelik2 je dia ni. dia ni pernah being my close close friend dulu. we been close since he stayed at terengganu till he stay at kl back. right after that, im not so close with him for some reason and by the time, my phone number is already changed. so yeah he knew again that im changing my phone number. HAHAHA. i had so much fun with the conversation. thanks deend.

No comments: