Wednesday, September 24, 2008

this is what happen

Di suatu masa petang, pada 23 september 2008, perancangan aku bersama rakan rakan asrama ku ingin ke sunway pyramid telah membongkar segala kebenaran yang sangat benar. sumpah hancur hati aku when i have saw in front of my eyes ;(


kebenaran itu adalah apabila insan yang aku sangat sayang, insan yang menjaga aku hampir setahun, insan yang telah beri aku kasih sayang keluar bersama perempuan lain. dan begitu mesra bila melihat mereka. mujur lah dia tak nampak aku, tapi aku sendiri yang melihatnya.


apa salah aku sampai dia buat cmni? apa salah aku yang begitu setia, tidak curang kepada dia? apa salah aku bila dia sanggup cari lain yang belum tentu setia. kenapa?


SMS FROM AFROKID

ini dendam i kepada pompuan yang tak pandai nak berterima kasih, aku tau kau ade lelaki lain, kau ingat aku bodoh.memang aku ade klua dengan dua orang perempuan. itu balasan aku untuk perenpuan cam kau. baru puas hati aku. sekarang kau blah dari hidup aku, biar mampos. chow

patut ke aku dihina cmni? apa salah aku, cinta aku berikan dibalas duka, kenapa perlu dia tipu yang dia akan cinta aku selamanya? kenapa ? aku tidak mempunyai apa2 maksud untuk mengetepikan dia, aku terlalu setia, tidak curang. tapi ape salah aku ?

kepada afrokid, thanks for everything. you know that i love you eternity. but why must you do this to me? ;((

2 comments:

Syhra Sepeai said...

omg.. jahat gila mulut dia. ukw darl. sum day he'll regret it.

Farna said...

omg akak. gila la. selama nie hipokrit gila doe,hisk. you know,you dont deserve him!!!!