Friday, September 12, 2008

messed up with me? you're wrong

here goes. this one 'bitch' at unisel, screw up with me. you're totally wrong person slut. lemme tell you the story. i've heard from my friends which is her ex bestfriend, that bitch have talk bad things about me. HAHAHAAHA. try me, i'll kick your ass. here the story ;-

*lokasi di dorm ketika berbuka puasa ramai2*


Mikaa: weyh, kau tau lela penah kutuk2 kau do
Fiqaa: *start bengang*
Mikaa: dia selalu cakap pasal kau cam tak puas hati dengan kau laa
Fiqaa: jum pi sap kok lu, pet jum !

*belakang 7-e*

Fiqaa: *sibuk settlekan problem mika dengan zee*
Mikaa: kau tanak jumpa lela ke?
Fiqaa: mintak2 la aku terserempak dengan dia. kasi shoot skali dia tuh. pukimak sial
Pet: kasi je kat lela tuh, bajet hot sangat kat sini pun tak okay gak. ingat aku takut. sarah pun tak puas hati gak.
Mikaa: aku ade jalan. korang ikut aku pi dorm, kemas barang, mesti lela ade situ.
Fiqaa: jum aku tadehal. ajak xera and meea skali

*luar pintu dorm mika*

(lela klua with her fucking laptop)
Fiqaa: weyh sini kejap
Lela: haa, ape dia?
Fiqaa: aku dengar cite kau ade kutuk2 aku? betul ke?
Lela: bila mase plak aku kutuk kau?
Fiqaa: haih, sedap kau kutuk aku kat blakang, bila dah berdepan takkan cuak plak?
Lela: bila aku kutuk kau?
Fiqaa: kau jangan jadi bodo, mika ngan geng2 kau dah gaduh. dia dulu pun geng kau jugak. mestila dia menyampai kat aku. asal la bengap sangat
Mikaa: sedap kau bahan2 aku tadi en
Lela: *silent*
Fiqaa: okay la aku nak tanya kau, selama aku masuk unisel ni, aku ade kacau ke life kau? setahu aku, aku duduk unisel ni tak penah buat keriau cmne geng2 kau buat. kau ade nampak muka aku mase aku tade class? ade tak?
Lela:*silent*
Fiqaa: kau silap besar la kalau nak gaduh dengan aku. aku bukan nak tunjuk kuat, tapi kau dah melebih
Lela: peduli laaa * sambil turun*
Fiqaa: hey pukimak, kalau tak takut bak datang one by one dengan aku. *fuyohh, tak sangka*
Lela: dengan kau aku nak gaduh? tolong la.
Fiqaa: asal? kalau kau bajet kuat sangat, try me asshole.
Lela: tade mase!
Fiqaa: asal? takut laptop kau rosak ke? ke rambut ko rosak? ke kuku kau rosak ?penakut punya pukimak. sial la lancau . badan besar, otak kecik nak mampos.


sebenarnya agak bengang la tadapat tumbuk muka dia. tapi puas hati sbb aku dikira menang. dia penakut nak mampos . kaki aku dah ringan time tuh. pikir nama aku nak bersih kat unisel je. sial punya lela!

No comments: