Wednesday, August 11, 2010

The End

bukan aku tanak mengaku salah aku terhadap kau. aku mengaku, tapi bukan kesemuanya salah aku. come on, kau lebih tua dari aku, kau lebih matang, kau lebih mengenal dunia, tabole ke kau berfikir sejenak salah siapa, siapa betul siapa salah. kau kemukakan perkataan muak dengan perangai aku, kau kemukakan tanak dengan aku. aku terima dengan hati yang tenang. aku turut, aku ikut.sia sia hidup 8 bulan bersama seolah-olah kau tipu dengan diri sendiri. kau sakit aku pun sakit.


kali ni kau suruh aku buang segalanya pasal kau. gambar, baju, facebook, semuanya. seolah macam budak2. kau sendiri yang mintak, kau sendiri yang nyatakan. tapi kenapa harus kau selongkar semua pasal aku. beg, handphone, segalanya. kau sakitkan hati aku, sekarang kau mahu kite bersama balik? tak puas ke dengan hina kau maki kau?


aku turut semuanya. tiada lagi yang perlu kita bincangkan. anggap la semua ni sudah selesai. aku turut segala permintaan kau. perpisahan yang kau mintak. baik aku turut. tapi jangan kau pernah pikir lagi kite akan bersama. have fun with your lifetime :)

No comments: