Friday, May 22, 2009

strong :)

aku rindu peluk dia
aku rindu bila dia cakap i love you
aku rindu bila dia cakap dia suka tengok aku tido
aku rindu dia bila dia belikan aku fetuccine alfredo which is my favourite food
aku rindu dia bila dia senyum, dia betulkan rambut dia depan cermin rumah aku
aku rindu bila dia berangan depan cermin dan bajet dia handsome
aku rindu dia bila dia sakitkan hati aku

setiap kali aku tengok tingkap dapur rumah aku, aku mesti renung di jalan raya yang selalu aku tengok dia datang dan pergi dari rumah aku.
setiap kali aku tengok sofa dekat ruang tamu, aku mula rindu bila aku baring dekat dia. dia peluk aku and first time dia kiss aku. sofa tu laaa
setiap kali pi pavillion terutama roxy, aku teringat dia. semua pasal dia aku akan ingat, bukan aku lupa dan barang kali sangat susah nak lupakan dia, entah laaa dah dugaan en :(

ape yang aku tau skang, dia tak kenal aku lagi, dia tak ingat aku lagi. aku tak mengharap semua tuh, aku kesal ape yang aku buat kat dia walaupun salah dia besar mana, dia cuba untuk happykan aku, tapi aku bodoh tak dapat menerima dia. tapi skang aku cam agak menyesal la :(

ape pun dia buat lepas ni, aku akan doakan dia bahagia. dia lelaki paling aku sayang, thanks for being my love before. thanks alotttt (:

No comments: