Sunday, May 24, 2009

pagi yang sedih

bila keseorangan mula teringat pada yang lama. yang jauh sudah pergi. yang sudah happy dengan new life dia. bila keseorangan mula terasa sedih bila ditinggalkan oleh yang penah menyayangi aku dulu. tapi sekarang sia2 je perjalanan hidup aku bersama dia. rasa sia2 gila. terkenang pada yang lama, yang banyak korban semua pasal aku. tapi aku buta kerana tak nampak sume tuh dulu. ape boleh buat, aku hanya mampu redha dan kuat aje.

aku bukan perempuan yang kuat bila nak hadapi suma ni, tapi ni sume pengajaran buat aku. aku perlu belajar dari sume kesilapan aku. aku terlalu pengaruh pada luaran individu sampaikan bila masa orang penah berkasih dengan aku pun, tak hargai ape aku buat. dan ini balasannya. terima kasih banyak. tamau cakap banyak sebab aku mula terasa sedih. aku rindu pada martin yang aku penah kenal dulu. itu saja :(

No comments: