Wednesday, May 27, 2009

pretender cemerlang

If you said that you leave me because of im still love my ex, that is so lame reason babe. kau punya alasan skit tabole trima sebab aku tak contact LANGSUNG dengan ex aku since aku dengan kau. aku bukan macam kau tiap2 hari nak kena video call, bersayang2 bagai, and most interesting is ma laa or paa laaa.euuuuuuuuuuwwwwwwww. aku tak la seteruk kau nak message hari2 and aku sendiri kau sanggup buat aku sakit hati semata2 pasal ex kau tu. padahal weh aku sendiri tergelak dengan ex kau. Desperate sangatttt. you want to know why i leave you from you life? here comes -_____________-

or nak tau lagi? ada la this one day sampai 3 kawan aku skali report yang kau selalu video call dorang. Hello! my friends pun dah tabole nak cover line ke? like, OMG!!? sayang ke tu sampai camtuh skali sedangkan aku berani cakap yang kau tade pun nak call aku everyday en. aku sendiri perasan yang sebenarnya credit kau habis kat orang lain. kalau dorang menipu pun tak jugak, sebab tu sume orang yang aku dah lama aku kenal., STUPID ASS.

and and, ni yang best pasal one girl kat tempat kerja kau yang selalu sangat datang kat tempat kerja kau tu en, well aku tak kisah kau nak buat apepun dengan dia sbb aku tak nampak. tapi tulaa bila dah hari2 jumpa hari2 break sesama untung la dah sedapppppppppp. Tuhan tu tunjuk sume kebenaran and paling best last time aku klua dengan kau, then kau nampak girl tu dari jauh kau siap cakap kat aku duduk jauh skittt, pretend cam tak kenal. HAHAHAHA. sedih aku tengok.


lu buat hal lu boleh blah,

No comments: