Saturday, July 5, 2008

M-A-L-U

Pecaya tak, orang yang aku sayang, orang yang hidup 9bulan dengan aku, orang yang gelak and sedih sama-sama,tiba tiba cakap 2 AYAT yang sumpah makan dalam ;



*KAU NAK TAU TAK,AKU BOLEH CARI POMPUAN YANG LAGI LAWA DARI KAU TAU !

*KAWAN AKU CAKAP, SUPERBIKE DAH CANTIK, TAPI AWEK KAU..... ?

Apa salah aku sampai aku dihina camni ? apa aku buat sampai orang menilai aku ? aku tau doe, hidup aku sume serba kuran serba buruk, Hidup aku dengan 'dia' cam langit dengan bumi. Ape yang aku rasa bila dia cakap camtuh, dia malu hidup dengan aku *Patut lah tiap kali kluaa tak pegang tangan and tak peluk camne couple lain buat.muka nak ketat je cam malu klua dengan aku. M.A.L.U

Hina betul aku, aku buat keputusan untuk lepaskan dia walaupun berat hati, tapi sampai jugak hati dia buat kat aku cam tuhh. aku tak maksud doe nak tinggalkan dia,tapi aku dah takenal sape dia bila perangai dia camni. bukan itu yang aku nak . tapi dia dah malu hidup dengan aku . terpaksa redha ;(

2 comments:

Amira Zafirah said...

sial doww. whattheheck.
kalau syg dkt gf, tade sbb nk malu2 la. dpn kwn tank pgg tgn peluk2 sume pulak. dasar jantan. heh.

hehhe ;D

rzln said...

kak fiqa
ignore him!
ily