Wednesday, July 23, 2008

Dugaan(s)

Harini terasa macam banyak sangat dugaan.First, we( Me, atilia, Tyka and izyan ) went to sbu school for take a cop pengesahan. First dugaan

Fiqa : Abg, saya nak pi pejabat kejap.

A.Guard : (Memberi pen dan kertas untuk diisi, Borang pelawat i think)

Fiqa : Atilia, Borang ni dia nak ape. i mean daripada then ade tempat kosong.

Atilia : Pi la tanya pak guard tu. i tatau.

Fiqa : Abg, ni nak tulis ape ?

A. Guard : ( Amek kertas dan pen tersebut )

Fiqa : (beredar sambil membebel ).Ek eleh, tade mulut ke pak guard tu, Skola aku bayar gaji dia buat ape, takkan tade suara. macam cakap dengan spender basah je. pakcik guard tu dah la bau cam hantu ! Bodoh , blablablaaa.......


Melulu ke pejabat dengan Mea, tyka, Atilia, izyan. Dugaan kedua.

Fiqaa : Akak, Saya nak amek Cop pengesahan.

K.Kerani : Oh dari sekolah sini ke dulu?

Fiqaa : (bebal sungguh) Dah tuh ? Buat ape la mintak kat sini

K.Kerani : banyak tak? kalau banyak kena tinggalkan sebab Pn zuraimah ade class ( sambil melihat aku atas bawah). Ape ni pakai camni pi sekolah ?

Fiqaa : Ohh tapelahh. lain kali saya datang.BTW, mak bapak saya yang kasi duit beli baju and slua ni. saya rasa tak guna pun duit kakak. kakak cikgu ke? Setahu saya, kerani je and i am not a student anymore, should i follow the school rules ? ( sambil beredar )




After klua from pejabat, we waited for syakila for return back some stuff to mea.while waiting, Puan Nursyam came to us

P.N : Apa awak buat dekat sini dengan pakaian begini ? ( sambil buat muka ala ala menggelikan )

Peoples : *silent*

P.N : Please seat at one place and No rounding2 please .
Fiqaa : Whatthaevahh!
*Atilia and izyan menahan gelak dengar ayat cikgu tuh tadi.*


Setelah selesai, lepak pula di maideen sambil makan2. Gebeh datang lepak skali and after ramai2 habis waktu persekolahan Dugaan ke empat plak datang.

Ezaa : pet, aku ade cer nihh ! dengarlahhh ! (sambil jerit ) * perlu ke jerit zaa ? HAHA*

Fiqaa : Gapoo dioo ?

Ezaa : Tadi Puan Nursyam dengan this one teacher. Gossip2 pasal you and atilia doe.

Atilia : Dia kecek gapo bodo ?

Ezaa : (Lakonan Ezaa) Ex senior datang skola pakai baju nampak tetek , slua pendek patu datang tayang2 tetek .

Fiqaa : Kalau dia cakap nampak tetek, aku pakai bra ape arini and love bite aku celah kiri ke kanan.

Peoples : *LAUGH*


Sejak bila aku pakai baju nampak tetek, nasib baik aku pakai tiub, HELLO! kira aku hormat lagi la skola. and slua pendek ? Paras bawah lutut la Samdol ayam! Anyways thanks to Atilia, Tyka,virginie laurency, Izyan azrin, nurissa, Eza, gebeh, danial, fared, fikry, fikri, erwin, paan , amirul aiman For stick to our plan to lepak at maideen. i apprieciate that. much love ;)

3 comments:

Amira Zafirah said...

haha. bju ape yg you pakai. bak mai tgk sikit ;p

Anonymous said...

ahahaha. biasalahhh old ppl minded babehh

loveprelovedgoodies said...

oh i suke bila u sound gile babeng punya. so funny! :)