Wednesday, June 17, 2009

Crazy Roomates

Last night, Fiqa meea and xera cant sleep. by the time pet met his boyfriend and she's not around. Bukan kami tabole tido, tapi bila sorang dah bercerita sorang lagi menambah dan mulalah sambung menyambung. tiba tibaa....


Fiqa: Korang aku teringin nak cakap camni do, 'ahaksz'. HAHAHA. korang tau sebab ape, kawan aku arif, dia memang cukup suka guna ayat ayat tu. aku pikir dah macam wempitzz mana la en. HAHA

Meea: HAHAHA, sudah la kau. ahakszz

Fiqa and Xera: HAHAHA

Fiqa: weh camni. aku rasa mcm malas nak pi class esok. ahakzz. aku penat gila, ahakzz. rasa nak quit je study, ahakzz.

Xera: HAHAHA, gelak ahakzz banyak kali. ahakz ahakz ahakz ahakz.

Meea: HAHAHAH, tido la weh esok class pagi. aku tumbuk korang kang kalau tak bangun pagi.

*silent*

Fiqa: AHAKKKKKZZZZZZ.

Meea and Xera: HAHAHAHAHAHA

Meea:dah la weyhh, ahakzzz

we cant stop said ahakzz. bayangkan dari kol 12am nak tido and then cakap pasal benda tu je untill 3am. HAHAHA, we had a long long corversation that night and that really fun.

1 comment:

ASHELA ISAMUDDIN said...

AHAKKKZZZZZ fiqazzxxx ;p