Tuesday, April 28, 2009

manusia durjana

tidak tahu bagaimana rasanya hendak luahkan. tapi ape boleh buat, sini la tempatnya. walaupun seseorang tu kaya, namun jangan sangka yang kalian boleh menghina mencaci memandang rendah mahupun bergaya seperti seorang yang perfection. jangan la berfikiran seperti itu. kepada seorang lelaki yang megah dirinya kaya, renung renungkan laaa.

kau hanya seorang lelaki yang mempunyai banyak duit dan harta dari orang tua kau. namun skit aku tak heran sebab aku tidak sangka yang kau berlagak seperti harta tu kau yang usaha sendiri. kau silap besar. kau mampu bagi aku kemewahan, namun aku tak sangka dengan cara itu kau mahu aku kembali semula kepada kau. well, aku sanggup bagi balik la kemewahan kau tuh, atas permintaan kau. hahaha*well dia mintak balik semua barang dia bagi. ape jenis lelaki tuh?* well i dont mind actually. i can buy with my own money. dont bother about this things.

bila dah mintak balik, kite macam rasa nak tergelak pun ade sebab perangai sebegini rupa tak sepatutnya berada dalam muka bumi kita. fyi peoples, i tak kisah langsung pasal harta dia or dia anak orang berada. tapi kalau perangai dia tabole nak membuatkan kebahagiaan kepada aku, buat ape? kalau stakat duit yang berkepuk2, tayah laa. hahaha patu mintak balik. gila tabole blah.

i dont care about him anymore, i dont even care what happen to him after this. and aku harap, dia takkan datang lagi disini. remember moron, kalau aku nampak muka kau depan mata aku, AKU LUDAH!

No comments: