Friday, April 17, 2009

im okay im cool :)

well whatever happens to me, its my fate and i'll accept that. Dugaan yang paling tak sangka berlaku, is when someone that i love most, dumped on me. Insan yang aku pikir betul2 sayang aku since first time i met him are not loyal with me. curang? sudah menjadi perkara biasa bagi dia

aku tatau bila aku belum ada apa2 hubungan dengan dia, aku percaya dia. nampak dia begitu sayang pada aku. tapi bila dijodohkan bersama, ada je benda nak gaduh. cari seribu alasan nak jauhkan diri dari aku, nak bertengkak. aku redha je apa dia cuba sampaikan pada aku, dan akhirnya tuhan ingin tunjuk sesuatu pada aku,

Fiqa sarah main comment dengan fiq, dia bersayang2 bagai dengan sarah. then fiq sound sarah sume.

setia ke tuh? well, aku mampu gelak je untuk sorok segala semuanyaa perasaan. apa boleh buat benda pun dah jadi and dah tade pape. ini suma atas kehendak dia sendiri. tipu la kalau aku tak sedih, tapi takkan nak menangis meraung2 hanya kerana insan yang sebegitu? mungkin ada, tapi aku cukup kuat hadapi semua ini. kemungkinan ada sampai masa tuhan akan tunjukkan. may God bless him and his happiness.


aku kembali single.
not interested foe anyones.

1 comment:

tirara said...

guys always like that babe,