Tuesday, December 16, 2008

i dont have any boyfriend, get it?

terkejut en? benda aku sendiri yang buat keputusan. reasons ? tak perlu la kemukakan sebab tapi ini atas dasar pihak ketiga. dia lebih memilih pihak ketiga, so i just let him go. oh orang kate, eleh nanti 2 or 3 hari lagi couple balik. itu orang cakap la. dulu boleh macam tuh, sayang punya pasal en. tapi for real, this time im not accept him anymore. this is my decision.

rasa diperbodohkan bila kena tipu, bila dipermainkan dia rasa dia bagus plus dia rasa dia tak cukup satu perempuan. aku seperti lurus bendul ikut arahan ikut telunjuk dia, jadi cam bodo bile aku dengar je cakap dia sampai tanak kasi dia sakit hati, well ini tindakan paling bodoh aku penah korbankan untuk laki.

dulu, aku boleh kasi muka dekat kau sebab aku rasa aku tabole hidup tanpa kau, aku rasa aku dah tabole sayang orang lain. sebab tu kau rasa diri kau bagus sampai kau boleh kuasa diri aku segala ape yang aku buat, semua kau yang tentukan, Mulai dari saat ni, aku bebas buat ape2 dan aku tade kena mengena dengan kau. aku dah cakap, no more chances after kau buat hal lepas ni. now you're free afrokid. kau bebas hidup dengan pihak ketiga kau tuh. aku dah takkan ade kena mengena. aku terlalu bodoh, sanggup sakit hati sebab kau. aku silap. kau pergi, dan aku takkan terima kau lagi okay?

IM FREE NOW. I CAN DO WHATEVER I LIKE.

No comments: