Thursday, December 18, 2008

no more story life

perit je hati bila nak blog pasal benda ni. tapi sini jela yang paham i. bila hati dah hancur berkecai. mungkin semua kawan faham and mengerti semua masalah i dan ada jugak memberi support. well thank you so much. but tak kesemuannya akan memahami. i berharap jugak yang 'sidia' akan faham isi hati i. tapi terpulang la ye.

bila hidup sorang2 tanpa teman hidup setelah tinggalkan i, rasa macam kucar kacir je hidup. rasa macam sunyi je hidup. but doesnt mean i cant breath without 'him' . susah kot, setahun dua bulan masa yang agak lama. bila family dah kenal each other, bila dah berkongsi kasih sayang suma, dengan kenangan masa silam. peritttttt :(

sekarang, biar jelas nyata kat sini yang i betul tade afrokid dalam hidup. semua tu dah tinggal kebelakang, atas dasar keputusan i sendiri, sakit atau frustrated camne pun, ini adalah terbaik. ini untuk kebaikan masing2. dengan nama tuhan sebelum ni, tak pernah sekali pun i rasa nak cari laki lain, untuk dipasangkan, untuk diduakan. berkoba2 diri untuk menjaga hati, sanggup luka hati diri sendiri untuk kepentingan dia, menegakkan dia sebagai teman hidup. tapi apa yang dia balas? boleh la dia kata cinta, boleh la dia kata sayang, tapi hati ? tak cukup pada satu.

pernah diberitahu aku menjadi teman dia hanya la untuk bebankan dia. aku menyusahkan dia, aku tak beri kerjasama. bila benda macam ni dah berlaku, mula lah cari kesalahan aku. mula dia maki hamun aku. tapi ape boleh buat, aku tetap sayang. *aku maafkan dia* aku kusut bile memikir ape salah aku bila sanggup tinggalkan aku semata2 untuk orang lain.

disini, aku bukan meraih simpati atau apa sekali pun, tapi susah untuk melihat orang yang paling aku sayang pergi dan berseronok. aku berdoa sangat sangat agar kau bahagia dengan ape keputusan kau buat.

*no more love, no more fight, no more laugh, no more cry, no more tarik janggut (quite funny, but i did to him), no more rossi, no more superbike, no more his hair, last but not least, no more AFROKID :( i still syg dia. may god bless him. amin~*

3 comments:

izrin hana said...

hye fiqa.

i faham ape u rasa.
serius i paham sbb i da rasa ape my ex do to me.sebijik mcm kes u.
time bahagia DIA mendua kan i and i tetap maaf kan DIA.bodo kan?
semua org ckp i bodo tp i x bodo sbb i sayang kan DIA.and now, DIA tetap tinggal kan i walaupun i merayu.

i hate dis situatuion.. ;(

izrin hana said...

sori silap eja, situation..ehehe

Anonymous said...

babe, be strong. i'm with you.
you deserve a better guy.