Tuesday, December 2, 2008

ciggaretes

Di suatu malam, bila nak dijadikan cerita, aku hisap rokok yang baru dibeli oleh afrokid di ruang tamu sambil menonton television. sesudah selesai, kembali ke kamar ~sleeeeeppppppppppppp -________________-


1.30PM esoknyaa...


Tengah ym ym dengan si ainol firdaus ni, tibatiba teringatkan sesuatu. ? ? ? ? ? ?

MANA ROKOK AKU EH?
AKU LETAK MANA DO?
FUCKK!! DEKAT DEPAN.
*bukak pintu bilik. papa tengah tido. tv tengok dia. bukan dia tengok tv.*
so aku pun cari la rokok kat atas meja, ade terselit dekat tepi botol sisha. fine pegi la amik that time. tapi sumpah mcm klaka gile kot. dah la jalan mcm nak mencuri, pastu, sanggup tawaf satu jalan yang jauh supaya tanak bagi papa sedar. and that time, amik rokok sama itu lighter.

part ni best skitt ......

aku kasi goyang itu kotak rokok, jap lagi dengar macam rokok tu ke kiri ke kanan. (celaka rokok tinggal skit kot). suddenly....
Papa : buat ape tu ngah?
Fiqa : amik rokok airis nih. abah ade hisap ke tadi?
Papa : ha'ah. *sambung tido*

OKAY, IM HOT HERE. HAHAHA. siot betul papa boleh habiskan rokok aku. but its okay.
i love you dad ;pp

No comments: