Friday, November 28, 2008

i miss youguys

* actually i miss 7b dorm pretty much*


ehem ehem, start 22november08, aku terpaksa kemas suma katil aku, loker aku, meja blaja aku and sedih kot, terpaksa tinggalkan semua tuh. rasa macam sedih gile kot. even texted meea semalam, she felt the same thing, she cried, she missed ohmygod. i miss ushie too. hp dia hilang. (grrr, asal tak contact aku pettt!)

first time datang unisel, memang agak menyirap, benci, tak suka, protes tanak duduk situ sume adelah. macam rasa nak balik rumah. tapi bile dah kenal each of my roomates and 5b roomates aswell, rasa macam tanak je balik even cuti sebulan. next sem kena duduk rumah sewa. bukan semua yang stay together :( mase 4 bulan ade dekat hostel unisel gak laa, mengajar aku macam2. jadi berani ( ade hantu plak dekat form tu), tak jadi mcm orang tak berguna sangat, tido lambat mana pun mesti bangun awal. macam2 kot blaja kat situ.

dalam dorm tuh, aku rindu kat katil aku for sure, kira kawasan aku dengan meea. tempat tu jugak *atas lantai* budak2 art and design buat project dorang tak kira la budak graphic or photography. we are stick together :( second place, dekat tangga. port segala port laa. HAHA. tak boleh dilupakan. port hisap rokok, port main guitar, port kalau orang tade mood lepak situ sorang2, port orang nanges, port bagi abu(kucing) makan, port conteng2 dingding, and last but not least, port mika toreh2 tangan. HAHAH. banyak kot kenangan kat situ. kalau ade masalah je, tangga tu jela tempat luahan hati. gile tabole blah.

tempat yang akan aku rindu gak, kat bilik air. aku ingat lagi first time aku hisap rokok dengan pet kat salah satu bilik air, sampaikan kiteorang mandi sesama, tebogel ke ape memang dah nampak semua. HAHAHA. tapenah la kalau tak mandi dengan dia, unless kalau schedule kiteorang tak same time. so terpaksa mandi sorang2 la. kiteroang isap rokok dalam bilik air pun 1 week masuk unisel je. patu dah tak hisap dah sebab kiteorang dianggap seru Hantu kot. macam dorang pun marah en. so kena hormat dorang :)

seterusnya, dekat azie's place. tempat situ la the one and only wireless laju nak mampos. kalau nak buat assignment ke, nak online ke, kena angkut sume laptop skali charger pi kat tempat dia. kiteroang gelarkan tu cc la. hahaha. sumpah kot rindu kat tempat tuh :)

kalau boleh aku nak listkan banyak lagi tempat2 tuh. tapi sumpah tade idea. aku rindukan dorang sume. budak2 dorm aku :( time puasa la paling best, buka puasa sesama. sahur sesama. ya allah, sumpah kot rindu :((

to ella safurra, im gonna miss you baby. aku tau aku banyak buat kau sakit hati, buat kau terasa, tapi aku tanak pisah dengan kau. keputusan kau nak benti dari unisel tuh, aku tak halang sbb kau lebih minat course nursing. nnt jangan lupa aku eh ella. aku sayang sangat dekat kau :)
with love,
fiqafiqon :)

No comments: