Saturday, January 10, 2009

apologize

ohh para pembaca dikasihi. setelah sekian lama, blog ni dah berabuk dah pun, dah tak diupdate, dah tak diusik oleh saya kerana beberapa sebab. sebabnya adalah saya sudah rasa malas dengan blog, kerana kejadian pc saya stuck bila nak update blog ni. tiap kali nak masuk pictures, dia akan stuck. sebab kedua, saya sibuk dengan pelajaran di shah alam , dan tidak berpeluang untuk mengudpatekan blog ini hari demi hari. sibuk melanda diri dengan schedule penuh class, assignments dan lain2. sebab ketiga, hidup kini dah musnah dan tade ape yang saya minat untuk bercerita. but i promise i'll update if ade free time okayy. thanks for reading.
IM AWAY :)

1 comment:

bubuto★ALANįƒ¦♥ ³★ said...

alright fika :)
all the best for you yeah
tak sabar for ur updates :)