Saturday, August 9, 2008

Merepek

HAHA, cam sakai en matrix card ni. Nama gila mengundang.

Inilah masa yang terluang untuk aku menupdate blog aku yang sudah biar lama tergendala *Maaf Mira Zafirah, i cant be able to updating my blog. Im busy nowdays. Sumpah ;(* Hujung minggu ni tade ape yang aku dapat buat selain beli barang2 blaja and assignment yang agak bodoh nak mampos. well its okay . minat punya pasal en. Ramai tertanya2 kenapa aku tak klua hujung minggu ni. ni haaa payah nak jawab nih. Well, kawan kawan akan bersedih dengan pemergian aku SEKEJAP. tapi bila dah lama dia berlalu, mereka sudah biasa sampaikan message pun tidak. bukan tak penah aku message, tapi nak buat cmne, aku sudah dilupakan. well THANKS. lupakan laa.

Dalam saat saat begini timbul pula rasa rindu, kasih, kepada kakak tersayang, LINA ;( im sorry sayang i didnt pick up ur calls that day. i tak text you sume, seriously i've been busy with assignment. i nak call, but asyik lupa je ;(

well peoples, dunia fiqa sepanjang masa di unisel. penuh dengan pembelajaran, dengan pemakanan yang seperti agak darurat. agak susah hidup sekarang, but believe me, i dah biasa dengan semua tuh eventhough tiap hari makan maggie je. Fiqa yang sekarang tidak macam fiqa yang dulu, akibat pecah belah otak. (ape aku merepek ni)

Masalah baru, fiqa perlukan banyak wang untuk membeli certain barang yang agak penting untuk masa depan. Camera DSLR nikon D60 with lens, Drawing stuff, Barang2 makanan dalam dorm . perghh. kalau nak tunggu PTPTN memang Semester kedua la jawabnyaa. Agak buntu gak laaa bila pikir duit kena pakai guna. fuck!

Masalah datang lagi apabila hidup di Unisel ni ade je benda tak kena. Ade je benda yang tak dipuashatikan. Babi sial. Lemme tell you about this fucking Elyana's sister. Alaa, yang nyanyi lagu kalis rindu tuh. ELSSA nama adik dia. Kalau tak silap laaa sebab perlu ke aku tau nama kau pompuan ? budak ni tatau la ape masalah dia bila sampai je di unisel. pandang lain macam, sound itu ini, welll ape masalah kau weyh? kau ingat kau duduk shah alam aku gentar ? HAHAHA . well i dont afraid at all . bak datang kalau nak fight . pikir aku datang sana nak blaja je. tapi muka kau yang petak , plus bajet lawa foundation muka kalau boleh lagi tebal kau nak pakai , mesti kau tepek en. Aku sekadar insan yang amek diploma photography techonology je yang niat nak belaja dengan menggunakan duit mak bapak aku, bukan seorang siswi Mass comm yang perabihkan duit mak bapak , dan sekadar menayang muka dengan unisel tuh. kau buta ke ape, pelajar2 dia mana la handsome sangat, *i admit i terpandang siswa2 unisel, tapi tade la terlalu obses sampai nak kenal itu ini , untuk mendapatkan popularity. kau popular ke minah ? HAHAHAH . tak kena tempat. ENOUGHHH FIQA ! banyak lagi masalah yang perlu disenaraikai ;')

Bila malam sabtu je mesti rasa malas je nak balik unisel pada esok pagi. aku seperti berada dalam dunia penjara . al maklum la , kalau class ade, kena lah pegi fakulti, kalau tade terperap la kat dalam dorm , hisap rokok ke, makan maggie ke , straightkan rambut budak2 ke. itula keja aku, aku berniat untuk tidak terpengaruh dengan dunia luar university, kerana aku mempunyai niat dan amanat yang besar dari seorang yang aku sayang. aku sama sekali tidak mahu menyakiti hati dia walaupun sekecil kertas. Dia sering tuduh aku melulu , itu ini dia lemparkan, tapi aku sedikit rasa give up , tapi sayang punya pasal, teruskan niat untuk tidak membuat perangai . jauh pula dari dia, standard tak pecaya la tuh ;) i love you AFROKID ;P

nikmatnya hidup di unisel ni bila teman sebilik yang agak gila2, terutamanya, Ushie Pet, Meea, Amy sabahh. Rasa tak salah dapat kawan kereau seperti mereka. ade je benda yang boleh buat bila bersama mereka di saat2 bosan dan buntu. sumpah seronok. Sepertimana yang kami tau bilik kami tuh agak la horror sket, tapi mereka la kekuatan aku selain ayat2 al quran yang membantu aku tido. sumpah aku sayang mereka. ;))

Aku rindu kehidupan lama aku sebagai fiqa yang free je sepanjang masa. rindukan fiqa yang mempunyai show cheerleading, rasa cam nak repeat je masa silam tuh ;( tapi bila pikir balik masuk university ni, terasa cam dah besar doe ;( banyak je tanggungjawab yang kena pikul. tanggungjawab yang ibubapa tinggalkan pada aku. ape boleh buat , redha jelaa ;)

cukup la setakat minggu ni. fiqa nak kena pack lagi untuk kembali ke unisel. saya rindu kalian suma terutama afrokid <333

1 comment:

Amira Zafirah said...

waaaah. nurul ain? cahaya betol ;DDDD